Szanowni Państwo, w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną pragniemy poinformować, że w trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników oraz klientów wprowadziliśmy dodatkowe procedury by zapewnić doskonałą jakość usług.
Produkty dostępne w serwisie www.moccacafe.pl/sklep oferowane są wraz z dostawą – wykonywane i doręczane są przez pracowników firmy Mocca s.c. Zamówione przez Ciebie produkty realizuje lokalna, najbliższa miejsca dostawy cukiernia . Nasi pracownicy zawsze dokładają wszelkich starań, aby produkty były dostarczone do Ciebie świeże, w określonym przedziale czasowym.
1. Standardowe koszty dostawy wypieków i pozostałych towarów wynoszą 10 zł. Kwota ta może ulec zmianie w przypadku, gdy adres dostawy jest znacznie oddalony od miast powiatowych lub trudno dostępny. Wówczas cena doręczenia nieznacznie wzrośnie, a jej wysokość jest ustalana po podaniu przez klienta kodu pocztowego adresu dostawy.
2. Mocca s.c. zapewnia doręczenie produktów cukierniczych w dniu 10 kwietnia 2020 – piątek w godz. 14.00-17.00 (pod warunkiem opłacenia zamówienia do środy 8 kwietnia 2020 do godziny 13:00), Godziny dostawy są preferencyjne i orientacyjne – Mocca s.c. nie gwarantuje dotrzymania godzin dostawy.
3. Klient odpowiada za podanie prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia. W przypadku podania błędnych informacji czas realizacji może ulec zmianie oraz może wiązać się z dodatkowymi kosztami ze strony klienta, anulacją zamówienia lub w skrajnych przypadkiem – brakiem dostawy. Pracownik cukierni może skontaktować się telefonicznie z odbiorcą w celu ustalenia jego obecności pod adresem dostawy.
4. Jednakże w przypadku, gdy pracownik Mocca s.c. nie zastaje adresata pod podanym w zamówieniu adresem, kontaktuje się drogą telefoniczną lub smsową (po nie odebraniu połączenia z adresatem) informując o przesyłce oraz adresie cukierni, do której produkt wraca. Mocca s.c. nie ponosi wówczas odpowiedzialności za brak możliwości zrealizowania zamówienia.
5. Jeżeli pod adresem podanym w zamówieniu kurier nie zastanie adresata, może on zostawić przesyłkę innej osobie obecnej w danym lokalu.
6. Pracownik cukierni może skontaktować się telefonicznie z odbiorcą w celu ustalenia jego obecności pod adresem dostawy.
7. Reklamacje dotyczące opóźnienia dostawy muszą zostać złożone przez e-mail w ciągu 48h od faktycznego terminu doręczenia zamówienia do rąk adresata. Pozostałe reklamacje można składać w ciągu 7 dni od terminu doręczenia.